Sunday, April 26, 2015

Middle East Based OTA, HolidayMe Launches Flight Search, to Offer a Complete Travel Booking Experience to all its Customers!

Apart from booking holidays, hotels and activities at www.holidayme.com, you can now compare and book flights individually or add them to your holiday package at competitive prices.

Dubai, United Arab Emirates - Sunday, April 26th 2015 [ME NewsWire]


HolidayMe, the Dubai-based travel start-up, which has made waves in the online travel sphere in the Middle East, has launched flight search services; adding to its growing repertoire of product
portfolio earlier this week. Within a few months of its launch in November, 2014 in the region; the company is already among the leading online travel aggregators in the region.
Digvijay Pratap, Managing Director and Co-Founder of HolidayMe said, “This new product launch will enable HolidayMe to become a one-stop shop for all the travel needs of a customer. A customer can now book his complete customised holiday with his choice of flights, hotels, activities and transfers. This is a very important and noteworthy addition to the expanding suite of HolidayMe products.”

With the launch of HolidayMe’s international air product, customers can now choose from a large selection of direct and indirect flights to thousands of destinations worldwide. Geet Bhalla, CEO and co-founder of HolidayMe added, “We are very optimistic about the air ticketing business in Middle East. Middle East has already become an important strategic aviation hub, with the region being one of the fastest growing regions in 2014 as per IATA. Middle East carriers had the strongest annual traffic growth of 13% last year.”

The addition of flights has enabled HolidayMe to diversify its business and position itself as an attractive option for users who are looking for a single online travel platform to take care of all their travel needs. “We are currently growing exponentially, almost doubling our business every month and the addition of flights will add another dimension to the growth of HolidayMe”, added Digvijay.

About HolidayMe - HolidayMe is a Dubai based start-up that has secured seed funding from Saudi-based investors. HolidayMe, through its unique user-experience platform, allows the customer to do on-the-fly customization of holiday packages or choose from curated readymade itineraries from hundreds of destinations worldwide. The start-up intends to provide the control in the hands of the customers by allowing them to pick holiday packages and customise them further based on their personal choices from a wide inventory of over 1,00,000 hotels, 8,000 sightseeing activities and airport pick-up and drop facility across 300 cities globally.

Contacts


HolidayMe
Natasha D’souza
natasha@holidayme.com
+91 9545234925








Permalink: http://me-newswire.net/news/14404/en

 

3 comments:



  1. نوافذ الشتر

    استهلاك أقل للطاقة ومزيد من الهدوء وحلول تثري نمط الحياة وترفع أسلوب معيشتك في منزلك المعاصر والذكي إلى حدوده القصوى… مهما كان خيارك من نوافذ الشتر

    المصنوعة من أجود أنواع الألومنيوم والمتوفرة بألوان متنوعة، فإن منزلك سيحظى بميزات عديدة في مختلف الأوقات، خاصة في ظل التقلبات الجوية التي يمتاز بها الخليج،

    وموجات العواصف والغبار التي تعصف بالمدن والأرياف على حد سواء.

    الخصوصية بحدودها القصوى
    لمزيد من الخصوصية، يمكنك بسهولة تحديد مقدار ما يمكن رؤيته من الخارج، ما عليك سوى فتح وإغلاق نوافذ الشتر خاصتك بالمقدار الذي تريده في أي وقت، سواء كنت

    تريد فتحها أو إغلاقها بالكامل أو تركها في مكان ما بينهما. وفي حال كنت تستخدم حلولنا للأتمتة والأنظمة الإلكترونية، ستتمكن من فعل ذلك دون حتى أن تكون موجودا في

    المنزل.



    الحماية من أشعة الشمس
    لأشعة الشمس فوائدها الكثيرة ومضارها ومخاطرها أيضا في ذات الوقت، خاصة في أجواء كأجواء الخليج. يمكنك حماية عائلتك من هذه المضار الصحية بفتح وغلق ستائر

    الشتر بمرونة تامة وفقا لمدى ارتفاع الشمس في السماء، سيمكنك ذلك أيضا من إبقاء أثاث منزلك وفراشه وحتى ديكوراته ودهاناته بعيدة عن تأثيرات الأشعة فوق البنفسجية،

    والحفاظ عليها لأطول فترة ممكنة.

    تخفيف الضوضاء
    أنت تستحق أن تنعم بالهدوء والسكينة في منزلك، استرخ واحصل على نوم هادئ ليلا أو استمتع بأيامك دون أن تسمح للضوضاء في الخارج أن تزعجك أو تؤثر على تركيزك.

    نوافذ الشتر التي نقدمها يمكن أن تقلل من الضجيج القادم من خارج المنزل بمقدار 10 ديسيبل.

    ReplyDelete
  2. منصة ثنايا تقدم دورات نفسية الريادة والابتكار في رفع مستوي الوعي بالصحة النفسية

    رؤية
    الريادة والابتكار في رفع مستوى الوعي بالصحة النفسية، وخدمة المجتمع على المستويين المحلي والدولي.

    رسالة
    سنواصل سعينا في مساعدة الأفراد والأسر بما يمرّ عليهم من ظروف، وأفكار، ومشاعر، وسلوك يصعب استعيابه وفهمه والتعامل معه. ثم دعمهم ونقلهم من ظلمات المشكلة إلى فسحة الحل. إلى جانب الشراكة الفاعلة محلياً ودولياً لتعزيز إنتاج ونشر المعرفة ودعم التنمية الوطنية.

    القيم:
    النزاهة والشفافية: نلتزم بأعلى المبادئ الأخلاقية، ونتعهد بالعمل بنزاهة وشفافية بما يحقق العدالة ويعزز الثقة والمصداقية.
    العمل بروح الفريق: نحن ندعم بعضنا البعض في عملنا من خلال التعاون والعمل الجماعي، ونثمن البيئة الصحية التي يخلقها هذا النهج.
    الريادة والتعلم المستمر: نحن ننمي روح الابتكار والمبادرة والتميز، ونطبق أفضل الممارسات العالمية في جميع أعمالنا، كما نثمن التركيز على نجاح المستفيد والرغبة الدائمة في التعلم المستمر وتبادل المعرفة بين المعنيين.
    فاعلية اتخاذ القرار: نحن ملتزمون أن تكون قراراتنا وخططنا مستندة إلى أدلة وتحليل، كما نلتزم بتبني نظم وإجراءات فعالة تتسم بالكفاءة.
    التواصل الفعال: نلتزم بتفعيل سياسات وقنوات الاتصال المتنوعة مع كافة الفئات المعنية المشتركين، الموظفين، الشركاء، الموردين، المجتمع المحلي والدولي.
    التفاني في سبيل المعرفة: نحن ملتزمون بتحقيق نجاح عالمي في مجال التعليم والتوعية بالصحة النفسية وتلبية حاجات المجتمع.
    أهداف
    - رفع مستوى الوعي بالصحة النفسية عبر دورات الكترونية برسوم رمزية ميسرة ومتاحة للوصول عند جميع المستهدفين في دول الخليج والعالم.
    - الوصول إلى أكثر من 1000 دورة تدريبية في مجالات متنوعة داخل إطار رفع مستوى الوعي بالصحة النفسية.

    ReplyDelete